SATC OCH FÖRÄNDRING PÅ G

Ett antal bilder på mig tagna med mobilkameran under ett par månaders tid.

Nu är det Partille Cup för fulla muggar i Göteborg, eller drar nog igång imorgon på riktigt, så där kommer ni hitta mig de närmaste dagarna. På gräset i Göteborg, tittandes på handboll med fina människor. Imorgon ska jag in till staden med Josefin och senare kanske även några fler kommer. Nu tittar jag på Satc-serien, alltid lika bra. Jag känner att jag skriver väldigt opersonligt i denna blogg. Ska försöka ordna det. Vet inte riktigt vad som hänt med mitt ordförråd, men det fixar sig. Jag vill skriva lite mer som Michaela, den känslan man får när man läser hennes blogg, speciellt inläggen om kärlek, är verkligen priceless. Blir lika varm i kroppen varje gång. Grym kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0