liten check-in

Jag tittar in lite och meddelar att jag hunnit med det mesta. Har dock inte övat ett piss till sommarjobbet och det känns så jäkla dåligt för vi drar ut och jobbar nästan precis när jag kommer hem från Danmark. Men jag har bestämt mig för vilket gymnasium jag ska gå på. Jag tackade nej till Rytmus, båda platserna, där jag var reserv. Jag stannar kvar på Donner. Donner känns mycket bättre helt plötsligt. Jag har ändrat mig helt. Det är ju där jag velat gå sen jag flera år tillbaka, så varför inte köra på det? Jag är nöjd. Och nervös. Det ordnar sig nog!
Håller just nu på att fixa med en massa låtar, vet inte hur många jag hinner ladda ner men jag ska försöka med ett par. Måste ta mig en dusch också. Har inte packat in mina grejer i resväskan än. Allt ligger i min säng, förutom sovsäck, madrass, och lite fotbollsgrejer som ligger i min träningsväska. Jag får hjälp snart, då blir allt bra. Jag småkikar även lite på Vm-finalen, det står fortfarande 0-0 och det är förlängning just nu. De flesta verkar heja på Spanien, jag kör stenhårt på Holland! Kom igen nu Hollaaaaaand!!! Ska fortsätta med allt det jag nu håller på med, och jag ursäktar för denna extremt långa text som inte ens jag orkar läsa igenom. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0