JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN

Jag vaknade i tid idag. Kändes stabilt må jag säga. Satte på teven för första gången på ett bra tag på morgonen. Gav upp tittandet när jag insåg att det inte fanns något roligt att titta på. Igår städade jag hela dagen, dock väntar fortfarande dammsugning och tvättning av fönster. Sen är jag nöjd. Tycker det ser fräschare ut i mitt rum nu. Jag gillar det. Vill fortfarande byta ut mina tapeter mot någon ljus färg. Det kommer. Nu ska jag sätta på lite smink. Jag är inte så van vid smink längre så det ska bli spännande. Sen ska jag sätta på färg på mina naglar. Sen träffar jag min bästa vän. Som jag har saknat. Seize the day - det ska jag göra. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0