HEJA HEJA MIG

Jag är världens bästa bloggerska. Heja mig. Nej jag uppdaterar inte så mycket längre. Ska försöka förbättra mig. Sen jag kom hem från Danmark har jag varit på bio med min pojkvän, sagt hejdå (igen) och nu är han i Tunisien och kommer hem på måndag. Yay.... Bor ensam denna veckan, dock med Agnes vid min sida. Vi har levt loppan med dyr champagne och jordgubbar till frukost. Nej, men vi lever livet, och har börjat vår första jobbvecka. Efter tre dagar är jag redan slut. Och har ont i fingrarna efter allt gitarrspelande. Men men. Nu försvann Agnes, vi satt här och övade in Evert Taube låtar, och så försvann hon upp. Tror hon pratade med någon go brud i phonen men vet inte riktigt. Det har gått ett tag i alla fall. Hmm... hon kanske har hemlängtan? Too bad för vi ska bo här i några dagar till, yayy. Pöss, uppdaterar laaaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0