DAGEN IDAG

Jag och Agnes var i staden en sväng idag. Blev en sen lunch på Paprika, och A köpte ett par ursnygga shorts på Topshop som jag fick tvinga henne att köpa. Om jag hade haft pengar hade jag köpt dem till mig själv, så snygga var dem. Om hon lämnar tillbaka dem, som hon planerar, blir jag pissed off på riktigt. Jag har ovanligt ont i min kropp efter fotbollsträningen igår kväll, så var hemma ikväll och tittade på VM. Jag såg min första HELA match under VM, och Holland vann som jag ville. Yay. Vilka spelar imorgon förresten? Anyway. Jag vet aldrig riktigt hur man ska avsluta ett blogginlägg på bästa sätt, så jag säger bara hejdå och att jag kommer tillbaka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0